ריכזנו עבורכם את כל השאלות שהלקוחות שלנו שאלו אותנו,אם יש לכם שאלה אחרת מוזמנים לפתוח פניה בשירות לקוחות.

בעיקר באינטרנט ,חנות וירטואלית ולכן המחירים זולים יותר ,חסכנו את ההוצאות של הלוגיסטיקה ואתם מרוויחים.

היי,קשה לסמוך על חנות באינטרנט אנחנו יודעים את זה,ואנחנו נעשה הכל על מנת שתסמכו עלינו,נסו אותנו.

האתר זמין אבל הזמנות שהתקבלו בשבת יטופלו ביום ראשון.

האתר מאפשר לך לרכוש מגוון עצום של מוצרים בתחומים הבאים:
תקשורת וצילום | מוצרי חשמל | מחשבים וציוד היקפי | לבית ולגן | ספורט, מחנאות וילדים.

במידה ולא מצאת את המוצר המבוקש על ידך בחיפוש באתר, ניתן ואף מומלץ לפנות עם מבוקשך, אל שירות הלקוחות של האתר. פנייתך תיבדק אל מול מחלקת הסחר באתר והיה, ויימצא כי יש ביכולתנו האפשרות למכור את המוצר בו התעניינת, נפעל לכך בהקדם האפשרי.

מתוך שאיפה לספק לך את הביטחון המקסימאלי בקניה מקוונת, השקענו משאבים רבים ביצירת מערכת לאבטחת מידע ושמירת הפרטיות, המבוססת על הכלים המתקדמים ביותר בתחום זה. העסקאות המתבצעות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL המאושרת ע”י חברות האשראי, וכל המידע בדבר פרטי החיוב שלך מוצפן. הקניה באתר – קניה בטוחה!

חיפוש באמצעות מנוע חיפוש הממוקם בראש התפריט בצד ימין – במידה ומדובר בחיפוש ממוקד, שם או דגם. ניתן לרשום בחלון זה שם מוצר (מלא או חלקי), דגם או שם יצרן – וללחוץ על כפתור “חפש”. תוצאת החיפוש תתקבלנה בצורה של רשימת מוצרים ותמונות הכניסה למכירות – ממוינות לפי סוגי המכירות של המוצרים השונים באותה הקטגוריה. כאשר אותר המוצר המבוקש, ניתן ללחוץ על שמו על מנת להיכנס לדף המוצר ולהוסיף אותו לסל הקניות.

זה כמעט ולא קורה , ואם קרה אנחנו כאן לשלוח את החבילה שוב ,או להציע לך החזר כספי.

האתר מפרסם ספקים רבים אשר אינם קשורים אחד לשני, כל הזמנה באתר הינה הזמנה העומדת בפני עצמה ואינה קשורה להזמנות אחרות שביצעת, ולכן לא ניתן לאחד משלוחים. במידה והזמנות שונות מסופקות על ידי אותו הספק, באפשרותך לפנות ישירות לספק, על מנת לברר מולו האם ניתן לאחד את המשלוחים.

אם אתם מעוניינים לשלוח מוצר לכתובת שונה מזו של פרטי המשלם, כל שעליכם לעשות הוא לעדכן אותנו בכתובת החלופית בעת מילוי פרטי המשלוח ואנו נדאג לתאם את אספקת המוצר (או המוצרים) לכתובת החלופית.

כל הזמנה המתבצעת באתר, מועברת אוטומטית לשילוח על ידי הספק ו/או החברה המוכרת אותה באתר – ישירות אל בית הלקוח. המשלוח מבוצע בהתאם לכתובת השילוח שציינת בהזמנתך ובמסגרת ימי ההספקה שהובטחו בה. בכל מקרה של בירור נוסף בדבר שילוח המוצר, ניתן ליצור קשר עם הספק באמצעות פניה לשירות הלקוחות שלנו,לקבלת מידע אודות הספק.

הספקים המציעים את מוצריהם למכירה באתר עושים ככל יכולתם על מנת לעמוד במחויבותם לספק את המוצר בתוך פרק הזמן עליו התחייבו במכירה. מקרים של איחור באספקה קיימים אולם הם נדירים ביותר. במקרה של איחור באספקת מוצר ללקוח חשוב לברר את סיבת האיחור על מנת לטפל במקרה באופן היעיל ביותר. שרות הלקוחות של האתר עומד לשרות הלקוח במקרה של איחור באספקת מוצר שהזמין ויעשה ככל יכולתו על מנת לסייע לו לטפל בעניין.
איחור באספקת מוצר עלול להיגרם מסיבות שונות: 
כתובת למשלוח שאינה נכונה או אינה מדויקת במקרה זה עלולה אספקת המוצר להתעכב עד ליצירת קשר עם הלקוח על מנת לקבל ממנו את פרטי הכתובת המעודכנים. במקרים מסוימים עלולה החבילה לחזור לשולח לאחר שחברת השליחים נכשלה במסירתה, במקרה זה יתכן והלקוח יאלץ לשלם את דמי הטיפול והמשלוח פעם שנייה במידה וירצה כי החבילה תשוב ותישלח אליו. 
לקוח אינו מגיע לאסוף חבילה הנשלחת בדואר רשום לקוח המזמין מוצר שנשלח בדואר רשום יקבל לביתו הזמנה מדואר ישראל לאסוף את החבילה מהסניף. אי קבלת ההזמנה בשל תקלה בסניף הדואר או אי היענות להזמנה תעכב את אספקת החבילה ללקוח. 
תקופת חגים בתקופות עמוסות בחגים מעטים ימי העסקים ועסקים רבים יוצאים לחופשות או עובדים בתפוקה חלקית בלבד. ההמתנה למוצר בתקופה זו עלולה להיות ארוכה יותר. 
אנו שבים וממליצים, בכל מקרה של איחור באספקה מסיבה כלשהי, לפנות ישירות לספק על מנת להבין את סיבת האיחור ולהגיע יחד לפתרון הנוח ביותר.

המוצרים נשלחים ישירות מהספקים איתם אנו עובדים מעבר לים, זמני המשלוח משתנים בהתאם לאזור המגורים, על הלקוח להבין שהחבילה עוברת מספר תחנות עד שהיא מגיעה לסניף הדואר הקרוב לביתו, יש סניפי דואר ומרכזי חלוקה שעובדים לאט יותר וחלקם מהר יותר. זמני האספקה הממוצעים נעים בין 12-51 ימי עסקים (ימי עסקים מתייחסים לימי העבודה של דואר ישראל ולא כוללים את ימי שישי שבת או ימי חג). ימי העסקים יחלו להיספר החל ממועד חיוב כרטיס האשראי ולא ממועד ביצוע ההזמנה באתר.
במידה ועברו 51 ימי עסקים והחבילה ולא קיבלת הודעה להגיע לאסוף את החבילה צרו איתנו קשר בכדי שנוכל למצוא פתרון.

הספקים המציעים את המוצרים באתר עושים ככל יכולתם על מנת לספק את המוצרים ללקוחות בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי. מוצר שנרכש באתר יסופק ללקוח בתוך מספר ימי העסקים עליהם התחייב הספק במכירה. את מספר ימי העסקים לאספקת המוצר ניתן לראות במפרט המכירה תחת הסעיף “זמן אספקה”. ימי העסקים יחלו להיספר החל ממועד חיוב כרטיס האשראי ולא ממועד ביצוע ההזמנה באתר. אספקת מוצר שהוזמן באיסוף עצמי תהיה גם כן בתוך מספר ימי העסקים עליהם התחייב הספק במכירה.

אספקת המוצרים לרוכשים מבוצעת ישירות ע”י הספקים באמצעות חברות השליחויות השונות, במסגרת זמן האספקה שהובטח במכירה. בחלק מהרכישות יבוצע תאום מראש, טרם הבאת המוצר, אולם בחלק מהרכישות, יגיע השליח לביתך ללא תאום מראש. במידה ולא תמצאו בבית, ישאיר השליח עבורכם מספר טלפון לתאום הגעה נוספת. זוהי דרך עבודה הנהוגה היום במרבית חברות השליחויות בארץ ומאפשרת לך לתאם מול השליחים את המועד הבא לאספקת המוצר. חשוב לדעת כי הספק מחויב להעמיד את המוצר לרשותך, בתוך מסגרת ימי האספקה שהובטחו במכירה באתר.

ניתן לרכוש באמצעות כרטיס אשראי ואפליקציית BIT בלבד.

בעת ביצוע רכישה, מפורסמים במכירה מספר תנאים קבועים כגון: שם המוצר, מחיר, דמי משלוח, זמן אספקה ועוד. ימי האספקה הכתובים בכל מכירה הינם ימי עסקים – ימי חול בלבד – לא כולל שישי שבת וחגים. יום האספקה הראשון הינו יום העסקים הראשון העוקב ליום בו בוצעה ההזמנה ואושרה על ידי חברת האשראי. במרבית המקרים המוצרים מסופקים לפני תום ימי האספקה ואילו במקרים חריגים ונדירים ביותר, יכול לחול עיכוב. במקרה בו למיטב ידיעתך הסתיימו ימי האספקה וטרם התקבל המוצר לידך, אנו ממליצים לפעול ולפנות אל שירות הלקוחות של הספק/החברה המוכרת את המוצר באתר, ו/או אל שירות הלקוחות של האתר. את פרטי ההתקשרות ניתן לאתר ברשימת ההזמנות בכרטיס הלקוח שלך באתר. חשוב להדגיש: מיד עם קבלת פניה על עיכוב באספקת מוצר, נפעל לתיאום מועד אספקה חדש לשביעות רצון הלקוח. על פי תעודת האחריות המתפרסמת באתר, היה ולא יסופק ללקוח מוצר למרות האמור, האתר ערב לכספו ותאפשר לו לקבל את כספו חזרה ו/או מוצר חלופי שווה ערך – לשביעות רצון הלקוח.

העסקאות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום אבטחת מידע. על ידי שימוש בטכנולוגיה זו, המידע בדבר פרטי החיוב של הרוכש מוצפנים ומאובטחים. כל הרכישות המבוצעות על ידי קונים באתר מאושרות על ידי חברות כרטיסי האשראי.

  1. אם קיבלת מוצר פגום(מוצר שהגיע פגום ולא מוצר שנפגע עקב השימוש בו) –
    ניתן להחליף אותו למוצר תקין או להחזיר אותו ולבטל את הקנייה בכמה צעדים פשוטים. בחלק מהמקרים נפתור לך את הבעיה, גם ללא הצורך בהחזרת המוצר. על מנת שנוכל לטפל בנושא ולספק פתרון, נבקש ממך לצרף צילומים שממחישים את הפגמים במוצר עם תיאור של התקלה.
  2. אם סיבת הביטול היא חרטה בלבד –
    יגבו דמי ביטול בשיעור 5% משווי העסקה או 100 ש”ח לפי הנמוך מבניהם. כמו כן בעסקאות בכרטיס האשראי חלה עמלת ביטול נוספת מצד חברת האשראי, עמלת הביטול הינה קבועה בגובה 10.41 ש”ח.

  • החזרת המוצר מתאפשרת בטווח של 14 יום מיום קבלת המוצר בכפוף להוראות החוק להגנת הצרכן.
    כפי שמצוין בחוק המלא בקישור המצורף
  • בכדי למנוע אי נעימות, נבקש לוודא כי המוצר לא נפגע כתוצאה משימוש וכי לא בוצע בו שימוש מסוג כלשהו(מובהר כי חיבור לחשמל, גז ומים ייחשב לשימוש)
    החזרת המוצר באריזתו המקורית, מצביעה על אי עשיית שימוש במוצר (בכפוף לבדיקתנו)
  • בעת החזרת המוצר אנא וודאו שהמוצר מוחזר בשלמותו עם כל האביזרים אשר הגיעו עם המוצר.
    הזיכוי יתבצע לאחר בדיקת המוצר, בטווח שלא יעלה על 7 ימי עסקים מיום שנאסף על ידינו.
  • ההחזרה מתאפשרת בדואר רשום בלבד עם מספר מעקב, דרך סניף של דואר ישראל.
  • ניתן לבטל עסקה מכל סיבה בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר, במידה שתרצו לבטל מוצר לאחר שליחתו, עליכם להמתין לקבלתו ולשלוח אותו בחזרה למחסני הספק בסין או ישירות אל משרדינו בישראל, בתיאום עם שירות הלקוחות שלנו בווטסאפ או במייל(חובה ליצור עמנו קשר בכדי לתאם את ההחזרה).
  1. במידה וברצונך לבטל הזמנה שטרם יצאה למשלוח, ניתן לעשות זאת בקלות על ידי יצירת קשר עם שירות הלקוחות שלנו בעמוד צור קשר

    במידה והחבילה נשלחה והתקבלה –
    ניתן לבטל תוך 14 ימים מיום קבלתה בכפוף להחזרת המוצר. יש ליצור קשר ולציין את מספר ההזמנה.
    במידה והחבילה נשלחה אך טרם התקבלה –
    ניתן לבטל אך הלקוח יתבקש להמתין עד הגעת החבילה, להחזיר אותה, ואז כספו יושב.
    במידה והחבילה נשלחה, טרם התקבלה, וחלפו 45 ימים עסקים –
    ניתן לבטל באופן מיידי. יש ליצור קשר ולציין את מספר הזמנה/חשבונית העסקה.
    במידה והחבילה טרם נשלחה – 
    ניתן לבצע ביטול מיידי. יש ליצור עמנו קשר וולציין מספר הזמנה

    למידע נוסף יש ללחוץ על הקישור הנ”ל -> מדיניות ביטולים 

לקוח המעוניין להחזיר מוצר שקיבל מסיבה של פגם במוצר או קבלת מוצר שגוי יעשה זאת בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בתאום עם הספק ממנו נרכש המוצר באתר. האחריות על החזרת המוצר חלה על הספק כמו גם העלויות הכרוכות בכך. המוצר שהוחזר ייבדק על ידי הספק על מנת לאמת את טענת הלקוח. לקוח המחזיר את המוצר לספק כאמור לא יחויב בדמי ביטול או בדמי משלוח בגין ביטול הזמנתו.
חשוב – במידה וטענת הלקוח להיות המוצר לא תקין או שגוי תימצא שגויה יהיה הספק רשאי לגבות מהלקוח דמי ביטול ודמי טיפול ומשלוח וכן את עלויות שנגרמו כתוצאה מאיסוף המוצר מהלקוח.

כל הרוכש מוצר ו/או זוכה במכירה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. דמי הביטול שנקבעו בחוק הינם בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. לידיעתך – מדיניות ההחזרות והביטולים מאושרת על ידך בעת ביצוע הרשמה באתר בעת שהנך מאשרת את הסכמתך לתקנון האתר.

כאשר הנכם מחזירים מוצר שאינו לשביעות רצונכם – יש לשים לב לנקודות הבאות: 
לקוח אשר קיבל מוצר ומעוניין להחזירו יפעל להחזירו אל בית העסק ממנו נשלח אליו המוצר לא יאוחר מ- 14 יום מקבלת המוצר. 
לקוח אשר מחזיר מוצר – ידאג להחזירו שלם, באריזתו המקורית, ככל הניתן, ללא נזק ומבלי שנעשה בו שימוש.
לקוח המחזיר את המוצר לספק כאמור יחויב בדמי ביטול בגין ביטול הזמנתו ובדמי משלוח במידה וישתמש בשירותי הספק להחזרת המוצר. 
במידה והנכם שולחים את המוצר באמצעות שליח מטעמכם, חשוב לארוז את המוצר היטב באריזתו המקורית ולוודא שהשליחים ערבים לכם על אחריות הנדרשת בעת הובלת המוצר ועד למסירתו בבית העסק.