הוראות:

הקלידו את מספר ההזמנה שקיבלתם באימייל או ב-sms

הקלידו את האימייל שהזנתם בעת הרכישה

במידה ושכחת את המייל שרשמת הוא התקבל ב sms שקיבלת לאחר הרכישה.

לאחר מילוי הפרטים לחצו על כפתור ‘מעקב’

כדי לעקוב אחר ההזמנה, אנא הזן את מזהה ההזמנה בתיבה למטה ולחץ אנטר. קיבלת את המזהה בחשבונית ובמייל האישור שהיית אמור לקבל.

מצאו את המוצר שלכם

ניתן למצוא את המוצר שלכם באמצעות מספר המעקב באתר ‘דואר ישראל’ או באתרים הנ”ל

מעקב באמצעות CAINAO

מעקב באמצעות 17TRACK

מעקב באמצעות דואר ישראל

תהליך ההזמנה ב – Nextbuy

שלב 1 – קליטה והכנת ההזמנה
זמן טיפול ממוצע: 1-4 ימים

ההזמנה נשלחת על ידינו לספק, הוא שולח את ההזמנה ומספק את מספר המעקב עבור המשלוח.

שלב 2 – שליחת החבילה
זמן טיפול ממוצע: 5-10 ימים

חברת השילוח שולחת את החבילה לישראל, ובהמשך כשהיא מגיעה לארץ היא מועברת למרכז המיון הראשי של דואר ישראל

שלב 3 – מיון לנקודת איסוף
זמן טיפול ממוצע: 1-5 ימים

החבילה נשלחת אל נקודת איסוף סמוכה לכתובת שציינת במעמד ההזמנה
נקודות איסוף כגון: פיצוצייה/מכולת/סופר/סניף דואר וכד’

שלב 4 – עדכון ואיסוף חבילה
זמן  האיסוף: עד 14 ימים

עדכון לגבי איסוף החבילה –
העדכון נשלח מצד דואר ישראל /חברת השילוח בהודעת SMS, או תזכורת מאיתנו ב-SMS.
ניגשים אל נקודת האיסוף ואוספים את החבילה באמצעות ההודעה שקיבלת.
(בסניפי דואר מומלץ לקבוע תור מראש)

צריכים עזרה בהזמנה? מלאו את הטופס ונתקשר בהקדם.

טופס בירור סטטוס הזמנה
  • מילוי פרטים אישיים
  • תיאור הפניה